reklama

Zo štyri vecičky... (doplnené)

Hej, aj ja som spadol, spadol do siete four things a keďže som otáľal po vyzvaní prvom od Mišky, prišlo druhé od Peti. Už sa z toho nevyvlečiem... Ani nechem, aby bolo jasné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

4 zamestnania:
1) balič záchodového papiera - aj keď stredoškolských brigád bolo viac, nočné šichty na linke, kde sa balili toaleťáky do veľkých plastikových vriec, mi v pamäti určite zostanú :)

2) kuchár (second cook) - alebo skôr rozmrazovač a krájač, pretože tak to v kuchyni počas môjho prvého pobytu v USA často vyzeralo. Romrazovali sme cesto na pizzu, mäso, zmes do polievky, syrové tyčinky, krídelká, džúsy, kávu (dobre vidíte), ... Krájali sme čerstvú zeleninu a ovocie (pretože paradajka je vraj ovocie). Ale poctivé čerstvé burgre som sa naučil opekať jedna báseň...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

3) Back Office Assistant, ING Bank - teda tak si to píšem do anglického CV...

4) čašník a server leader - toť 3 letá v USA, najprv v tričku, neskôr v bielej košeli, čiernych nohaviciach, kravate a širokom úsmeve... Is there anything else I can do for you?

4 filmy:
1) Vykúpenie z väznice Shawshank - tak toto je jednoznačne moje numero uno. Morganov Freemanov hlas rozprávajúci príbeh odsúdenca menom Andy Dufresne ma vždy (nerátam už koľko krát) vnesie do deja a atmosféry... Andy Dufresne: Forget that... there are places in this world that aren't made out of stone, and that there's something inside that they can't get to ,and that they can't touch. It's yours. Red: What're you talking about? Andy Dufresne: Hope.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2) Obecná škola - prvá časť neexistujúcej trilógie príbehov Svěráka seniora. Klobúk dole zlatým českým ručičkám.

3) Beautiful Mind - Potešilo ma ako študenta psychológie (schizofrénia), potešilo ma ako zvedavca (teória hier), ... Matematik John Nash si Nobelovku zalúžil.

4) ťažko sa mi vyberá spomedzi výborných filmov, tak dám niečo také menej známe: Remember the Titans - film o americkom futbale podľa skutočnej udalosti. Čo však robí tento film zaujímavým, je to, že je to príbeh mužstva na strednej škole, ktoré je prvým rasovo zmiešaným družstvom amerického futbalu. Dej sa odohráva v roku 1971 a skvelý soundtrack je namiešaný z hudby rovnakého obdobia...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4 dovolenky:
1) Niekde v Tatrách - s bratom a rodičmi, pamätám si, že sme mali takú chatu, ktorú sme zdieľali s ďalšou dovolenkujúcou rodinou. To bolo tiež pekne dávno, asi ROH či čo, ...

2) Eger - kde sme dostali s bratom od našich igráčikov a vraj sme mali vo vreckách poschovávané valuty... ale pśśśt

3) Terchová - chata so vtedajšímy spolužiakmi z EF UMB, to si pamätám podľa oranžových vlasov :)

4) USA - 4 x 3 mesiace v Glacier National Park v Montane + cestovanie (za tie 4 letá toho bolo veľa, ale najlepšie bolo dvojtýždňové cestovanie vo štvorici, po národných parkoch západu, so staručkým autom Mercury Stable, ktoré sme kúpili za 600 dolárov); chcete vidieť fotky?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

4 miesta, kde by som chcel byť:
1) Banská Bystricááá, doma je doma...

2) Lake McDonald, Montana - asi tá najkrajšia príroda, akú som kedy videl + x stoviek spomienok...

3) Severozápadné pobrežie Francúzska - som tam nikdy nebol, ale ma to tam ťahá - ísť k moru, sadnúť si s fľaškou dobrého vínka a tááák ...

4) trebárs Nový Zéland

4 jedlá:
1) steak - taký fajný, hrubý, šťavnatý (juicy), mierne krvavý

2) ocova domáca kyslá fazuľová polievka s chlebom, mňam

3) maminkin silvestrovský cestovinový šalát

4) niečo s nivovou omáčkou

4 stránky, ktoré navštevujem:
1) toto je dosť jasné

2) mail.yahoo.com

3) google

4) Internetová databáza filmov

4 ľudia, ktorým by som chcel predať štafetu:
1) Fuli

2) Roman

3) Gabina

4) Koyšo

a to bude zhruba všetko ... :)

pe

Peter Klenovčan

Peter Klenovčan

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa pozerám otvorenými očami. Som Banskobystričan, aj keď už niekoľko rokov žijem hlavne v Bratislave... Zoznam autorových rubrík:  Z môjhoMomentky z hlavyO všeličomCestovanieNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu