reklama

Prečo mi ľudia nerozumejú...

Niežeby ľudia nechceli, nedáva im to proste šancu. Ja to neviem ovplyvniť. Aj dnes sa mi to stalo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Prichádza to príliš rýchlo. Priam znenazdajky. Zase a zase a zase. Preskakovalo to tam už asi dlho, ale len teraz sa mu podarilo vykĺznuť. No, vykĺznutie v pravom slova zmysle to celkom nebolo. Skôr také vykrbáľanie. Niekedy mi to vôbec nevadí, niekedy mi to pekne lezie na nervy. Čo ja za to môžem, že to ide tak rýchlo? Niekomu to nejde vôbec a bol by vďačný, kebyže mu to ide aspoň nejako... Ale ja, nevďačník... Chápete? Nie? Tak čítajte ďalej...Chodí to jedno za druhým, alebo skôr, jedna za druhou a tak podobne. Je to ako na rušnej diaľnici pri LA. Hen tá vtipná sa predbieha a hneď za ňou dve-tri jej podobné. No dobre, táto je ešte v pohode, je rýchla, má na to, v stručnosti sa predbehne, ani si to nikto poriadne nevšimol. Ale zase hentáto dlhá sa čvachtá, je pomalá, ale derie sa, túruje svoj pohon na viac ako maximum, čo je už samo o sebe ťažko predstaviteľné. Nemám rád takéto šibrinkovanie, raz sa chce predbehnúť zľava, dvakrát sprava, pridá, dupne na brzdu, niekedy aj naraz. Nevyznám sa celkom v tom mechanizme, vnímam iba dôsledky. Iní ich vnímajú tiež, škoda.Sere ma, keď všetko ide ako po masle a zrazu, z minúty na minútu, prejde plynulý pohyb do kotrbácania sa, alebo do spojitého plazenia a prehupovania sa - raz rýchleho a raz pomalého. Je to jedno, či pijete borovičku, Cabernet, alebo Urpiner, niekedy už nezvládam hovoriť tak, ako ma učili na ZŠ, mumlem, zakoktávam sa. Slová sa preskupujú podľa ĽUBOvôle, alebo vôle niekoho iného. Niekdy zloba, niekedy sranda. Ale, aby bolo jasno, nie je to o alkohole vážení, je to o myšlienkach. Hej, hej, veru o myšlienkach a slovách... Tie mi občas spôsobujú problém vyjadriť sa...Podľa mojej teórie to všetko majú na svedomí moje myšlienky. Prichádzajú z hlbokých zákutí mozgu príliš rýchlo a môj rečový aparát, ktorý je fylogeneticky asi menej vyvinutý to nezvláda spracovávať. Takže sa mi tie myšlienky derú medzi ozubené ďasná a ja sa počujem akurát tak vydávať zvuky bez akejkoľvek kontroly, niekedy sú bohužiaľ dosť ťažko identifikovateľné. Jednoducho povedané, myslím rýchlejšie ako rozprávam. A keďže by som sa rád podelil o moje myšlienky (niekedy na vašu škodu), snažím sa ich vysloviť všetky. No a pri tom nahustení, keď sa mi tlačí dopredu veľa myšlienok, keď naraz aj 3 myšlienky zdieľajú moje ústa, tak sa to divne kombinuje a spája a tak. Ach jaj, ani by ste neverili, koľko ľudí je ochudobnených o moje myšlienky, keďže prehnaním cez moje jazykové súkolie strácajú prvok zrozumiteľnosti...Stratiť výslovnosť možno aj bez myšlienok. Napríklad pri niektorých osôbkach krajšieho pohlavia. Spomínam na jednu čašníčku, ktorá mi dala prezývku: "artikulant". Mal som síce v sebe aj zopár pív (to sa už volala Kvistííína, alebo tak podobne), ale aj tak si nahováram, že mi to povedala zo sympatie. Teda, ak som jej dobre rozumel... Ona mne už zrejme nie ;-)pe

Peter Klenovčan

Peter Klenovčan

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa pozerám otvorenými očami. Som Banskobystričan, aj keď už niekoľko rokov žijem hlavne v Bratislave... Zoznam autorových rubrík:  Z môjhoMomentky z hlavyO všeličomCestovanieNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu