reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Klenovčan

Peter Klenovčan

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa pozerám otvorenými očami. Som Banskobystričan, aj keď už niekoľko rokov žijem hlavne v Bratislave... Zoznam autorových rubrík:  Z môjhoMomentky z hlavyO všeličomCestovanieNezaradené

reklama

Momentky z hlavy

Keď ja nerozumiem...

Peter Klenovčan

Keď ja nerozumiem...

Keď nerozumejú mne, môžem za to často ja. Keď ja nerozumiem iným, môžem za to tiež?

  • 26. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 0
Prečo mi ľudia nerozumejú...

Peter Klenovčan

Prečo mi ľudia nerozumejú...

Niežeby ľudia nechceli, nedáva im to proste šancu. Ja to neviem ovplyvniť. Aj dnes sa mi to stalo...

  • 2. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 866x
  • 18
Začala mi jar (a ja som to takmer zaspal)

Peter Klenovčan

Začala mi jar (a ja som to takmer zaspal)

Buch, buch, buch ... raz, dva, tri? V spánku počítam, koľko klopaní sa ozve, či niekto ide k nám na trojku, alebo klope na vedľajšiu dvojku. Znovu... Strácam prehľad a kontakt so spánkom a snom, len dúfam, že niekto pôjde otvoriť. Sa mi nechce, ešte je skoro, 10 hodín, vraj ráno.

  • 24. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 129x
  • 6
Slza

Peter Klenovčan

Slza

Vypadla mu slza. Vždy tvrdil, že je to len alergia. Alebo, že mu spadlo niečo do oka. Niekto, ona - to by bolo pravdivejšie. Alebo možno vypadla...

  • 26. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 354x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu