reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Klenovčan

Peter Klenovčan

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa pozerám otvorenými očami. Som Banskobystričan, aj keď už niekoľko rokov žijem hlavne v Bratislave... Zoznam autorových rubrík:  Z môjhoMomentky z hlavyO všeličomCestovanieNezaradené

reklama

O všeličom

Kobe rebe male nohe ...

Peter Klenovčan

Kobe rebe male nohe ...

... vedele be behati. Keby ryby mali nohy, vedeli by behať. Vraj... Ani neviem, kedy som tú vetu počul prvý krát. Ani od koho. Ale viem kde. V Pondelku...

  • 23. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 244x
  • 8
Ľudské satelity

Peter Klenovčan

Ľudské satelity

Nie, nie je to žiadne sci-fi. Je to proste o tom, ako obiehame a obiehame a obiehame a ... Teda, aj o tom.

  • 15. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 387x
  • 1
Jeden svet - jeden potlesk, jeden smiech a jedna slza

Peter Klenovčan

Jeden svet - jeden potlesk, jeden smiech a jedna slza

V Bratislave prebieha v týchto dňoch medzinárodný festival dokumentárnych filmov Jeden svet. Zameriava sa na tému ľudských práv. Sám so bol na niekoľko predstavení pozrieť. Už začiatkom týždňa som si všimol plagáty hlásajúce o tomto podujatí. Pamätal som si ho z minulých rokov, vedel som, že sa tam oplatí ísť. Pri mojej zaneprázdnenosti lenivosťou som sa na samotnom festivale ocitol prvý krát až v piatok.

  • 13. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 362x
  • 2
Televíznych kanálov nie je nikdy dosť

Peter Klenovčan

Televíznych kanálov nie je nikdy dosť

Sedím pred televízorom, je obyčajný deň, taký, ako každý iný. Vlastne nie úplne. Som doma, u našich a to jediné robí z tohto dňa niečo iné. Som doma. Sýtený rodičovskou láskou a domácou chladničkou. Ale späť k televíznemu ovládaču. Postupne prepínam kanály, ale s čoraz menšou trpezlivosťou. Nie je to len vďaka tomu, že ovládač majúci slabé baterky a nejaké tie rôčky, neplní svoju funkciu pod akýmkoľvek uhlom ,ale aj vďaka pomerne veľkému množstvu kanálov, ktorými sa preklikať nie je až také jednoduché. Hej, jednoduché. Dnes už nemusím ako najmladší člen rodiny prepínať kanály ručne. Boli 2, dobre si to pamätám. Keďže nebol veľký výber, ani som sa veľa nenabehal medzi sedačkou a našou drevenou hnedou Teslou. Ale to som bol ešte malý, aj tak som nemohol byť pred televízorom toľko, koľko som chcel. A navyše mal som aj iné sídliskové aktivity s deckami z nášho paneláku, to ešte naše pieskovisko nebolo zarastené.

  • 2. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 450x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu