reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Klenovčan

Peter Klenovčan

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

rád sa pozerám otvorenými očami. Som Banskobystričan, aj keď už niekoľko rokov žijem hlavne v Bratislave... Zoznam autorových rubrík:  Z môjhoMomentky z hlavyO všeličomCestovanieNezaradené

reklama

Nezaradené

Neviem čo som čakal, ...

Peter Klenovčan

Neviem čo som čakal, ...

Nakupovať do potravín chodím pravidelne, jesť treba. Keďže fakultu mám pri Šafku, ešte pred cestou na intrák sa zvyknem zastaviť v Tescu na Kamennom. Je to blízko, je tam lacno a to je pre študenta dôležité. A navyše to tam aj rýchlo ide, hlavne ak ignorujete radu ľudí pred expresnými pokladňami, kde zvyknú stáť takí ako ja. V Tescu sa nepredbieham, tam nie.

  • 15. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Home sweet home, alebo, ... niektoré veci sa za 4 mesiace nezmenia

Peter Klenovčan

Home sweet home, alebo, ... niektoré veci sa za 4 mesiace nezmenia

Pred pár dňami som sa vrátil po štyroch mesiacoch z USA. Hej, tešil som sa. Mohol som sa aj viac, ale tešil som sa. Na rodinu, kamarátov, vyprážaný syr v jedálni, skutočné pivo, Banskú Bystricu ... . Celé leto som robil čašníka v reštaurácii, na záver som si odskočil na pár dní na Havaj. Letel som potom rovno domov, s niekoľkohodinovými zastávkam v Minneapolise, New Yorku a Mníchove. Vždy keď idem domov, tak sa niečostane s posledným letom (minimálne s tým posledným), takže sme znova meškali. Ale to po dvoch dňoch v lietadle a tak blízko domova až tak nevnímate. Že som u naozaj na Slovensku som si uvedomil, keď som zmalého okienka uvidel najprv Rakúske veterné mlyny a potom panelákové sídlisko v Bratislave. Prelet ponad mesto, ešte posledný manéver a pristávame na letisku.

  • 13. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
1. clanok

Peter Klenovčan

1. clanok

Takze zacinam pisat. Hned sa musim priznat, ze bez diakritiky to bude minimalne niekolko tyzdnov. Niezeby som sa ucil pouzivat makcene a dlzne, ale proste ich nemam k dispozicii... A zahada ostava, ...

  • 3. jún 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu